Czas się przedstawić
Ada Suska- wedding planner  i założycielka Essential Events.

Dlaczego „Essential Events”?

Kluczowy, istotny- taki dla mnie będzie dzień, który zdecydujecie się powierzyć w moje ręce. Doświadczenie, kreatywność, otwartość, profesjonalizm- to cechy, które mnie wyróżniają.

Marzycie o idealnym ślubie? Idealnie trafiliście!

Wciąż się rozwijam, szukam inspiracji, współpracuję ze sprawdzonymi podwykonawcami. Niezależnie na jakim etapie jesteście, pomogę Wam dopiąć wszystko na ostatni guzik.

Jako wedding planner i organizator imprez działam głownie w Lublinie i Rzeszowie, ale nic nie stoi na przeszkodzie bym udała się razem z Wami w inne zakątki Polski.

Kim jestem prywatnie? Szczęśliwą mamą, dla której doba ma za mało godzin. Zakochana we Włoszech i islandzkich krajobrazach.

Co kocham? Rodzinę, podróże, swoją pracę, zdobywanie doświadczeń, poznawanie ludzi i ich historii. A do tego francuskie kino, kawę i białe wino. Ogromną satysfakcję czerpię z Waszego zadowolenia, uśmiechów i miłych słów.

Jak wygląda współpraca ze mną?

Najpierw umówcie się ze mną na niezobowiązujące spotkanie- telefonicznie, mailowo, skype lub przez social media. Opowiecie mi o swoich wyobrażeniach i oczekiwaniach. Wspólnie wypełnimy ankietę dotyczącą Waszego wymarzonego dnia, omówimy wszystko na bieżąco i odpowiem na Wasze pytania.

Do trzech dni od naszego spotkania wyślę Wam podsumowanie naszych ustaleń, które będzie także spersonalizowaną ofertą. Zapoznacie się z nią, po czym podpiszemy umowę i zaczniemy przygotowania.

Od tego momentu będę do Waszej dyspozycji, aż do zakończenia naszej współpracy.

Masz jakieś pytania?

Napisz do mnie.